تو زایمان طبیعی از کی میتونیم راحت بریم سرویس بهداشتی؟؟

۶ پاسخ

من تا یک ماهگی از توالت فرنگی استفاده میکردم

از همون لحظه هروقت گرفت باید بری دیگه

توالت فرنگی برو

از همون لحظه ک زایمانت تموم شد برو

راحت یعنی چی، از همون اول میتونی بری ولی رو فرنگی بشین خدای نکرده به بخیه هات فشار نیاد

من تازه الان چند روزه راحت میرم دستشویی

سوال های مرتبط