پستونک و شیشه شیر و ...نینیمون شسته شد 👶🏻❤️

تصویر
۳ پاسخ

به سلامتی و خوشی بیاد و استفاده کنه ،
اگر شیرخشک بخوره ، یه انباری شیرخشک هم خیلی کار راه اندازه ، از اون مدلی ها که قسمت بالاش قاشق داره
البته قاشق خودش سایزش با قاشق شیرخشک فرق داره ،باید با قاشق خود شیرخشکش جایگزینش کنی

مبارک باش عزیزم با دلخوش استفاده کنی

چجوری شستین؟
من کلا یدونه شیشه شیر و یدونه پستونک گرفتم. گفتم شاید نگیره... 🫠

سوال های مرتبط

مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی
مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 ۱۳ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی