به سلامتی و خوشی بیاد و استفاده کنه ،
اگر شیرخشک بخوره ، یه انباری شیرخشک هم خیلی کار راه اندازه ، از اون مدلی ها که قسمت بالاش قاشق داره
البته قاشق خودش سایزش با قاشق شیرخشک فرق داره ،باید با قاشق خود شیرخشکش جایگزینش کنی
مبارک باش عزیزم با دلخوش استفاده کنی
چجوری شستین؟
من کلا یدونه شیشه شیر و یدونه پستونک گرفتم. گفتم شاید نگیره... 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.