سر خود میخوای اینکارو کنی یا دکتر گفته؟
هیچ کدومچون برای سن بچه شما میوه مناسب نیس
عزیزم اتفاقا بدترین کاریه که میکنی
بزار همون پستونک رو بخوره
از الان زوده دو روز دیگه مشکل معده پیدا کنه
باز خودت سرزنش میکنی چرا اینجوری کردم
😐😐😐😐😐 واقعا حرفی ندارم برای گفتن
آخه کی به بچه سه ماهه فرنی اینا میده داغون میکنی معده اون بچه بیچاره رو
چیزی نده الان صبر کن بعدن مشکل معده میگیره
عزیزم الان که نمیتونی بدی خیلی زوده برای کمکی حتی چه برسه به میوه خام با معده ی بچه همچین کاری نکنیا گناه داره
عزیز از سه ماه که دکتر اجازه نمیده غیر از شیر چیزی بدی
میوه ک از الان نمیتونی بدی برای بعد ۶ ماهه
نوشته مثبت شیش
یعنی شیش ماه به بعد
مگه از الان میتونیم میوه بدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.