کیا بتامتازون زدن ..چجوریه فایده داره واقعا؟برای ریه بچه

۱۱ پاسخ

منم دیروز زدم نمیدونم دیگ چطوریه

من زدم ولی فایده اش رو نمیدونم

من هفته ۲۸دوتازدم

من انقباض داشتم رفتم بیمارستان بستری شدم. یه دونه امپول بهم زدن . نمیدونم چند دور بود . روز بعد که دکتر اومد معاینم کرد و جواب سونو و اینامو دیدم گفت دیگه نیاز نیست دوز بعدیشو بزنی . داشت به تخت بغلیمم میگفت آمپول بتا زیاد خوب نیست مگر اینکه مجبور بشیم بزنیم

من ک نزدم

به منم ۶تا داده، هر ۲۴ ساعت ۳تاشو بزنم
حرکت نی نی کم نمیشه؟

منم زدم ولی من ریسک زایمان زودرس ندارم ولی دکتر گفت بزن

۷تا زدم نمیدونم چی بشه

بتامتازون برای زایمان زودرس اکثرا استفاده میشه
و معمولا تا بیمار درد میگیرتش دکتر مجوز میده که امپول زو بزنه
که اگر خدایی نکرده زود دنیا اومد ریه هاش رسیده باشه و لازمی به دستگاه نیست خداروشکر«در اصل بتامتازون برای اینه»
و هیچ ضرری نداره گلم
انشالله خودت و نینیت سالم از اتاق عمل بیرون بیاید♥️

منم دکترم به همه میده بزنن
گفت باعث میشه بچه اگه زود به دنیا بیاد رسیده تر باشه دستگاه نره یا کمتر بره

من زدم دیروز نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد