ریسک زده بخاطر سننت هست سلفری بدی سالمه مطمئن باش
لعنت به این آزمایش ها که استرس میندازن به جون آدم من آزمایش اولم خوب بود غربالگری دوم دادم نزدیک به ریسک زده سلفری دادن منتظر جوابشم دکتر گفت نیاز نیست ولی نتونستم طاقت بیارم
صفحه اول
اگ ریسک باشه دکتر میگه سلفری بدی ولی ان شاالله ک خوبه
من دکترم ۳۵ سال ب بالا رو اجباری میفرسته سلفری
زدم هوش مصنوعی گفت همه چیز عالی فقط بخاطر سن ریسک خیلی پایین زده
منم بنظرم ی ریسکی رو داره بالا نشون میده ولی صفحه اولت نصفس کامل عکس بنداز. اصن سمت چپ معلوم نیست
ریسک تریزومی 21 بالاست تقریبا (سندروم داون)
فکر کنم پیشنهاد سلفری بدن بهتون
این صفحه دوم
اون یکی صفحه اش رو بزار اونی که نمودار داره
این هم دومی
سلام. عزیزم نصفه هست سمت چپ اصن معلوم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.