سلام جواب آزمایش انتی

تصویر
۱۰ پاسخ

ریسک زده بخاطر سننت هست سلفری بدی سالمه مطمئن باش
لعنت به این آزمایش ها که استرس میندازن به جون آدم من آزمایش اولم خوب بود غربالگری دوم دادم نزدیک به ریسک زده سلفری دادن منتظر جوابشم دکتر گفت نیاز نیست ولی نتونستم طاقت بیارم

صفحه اول

تصویر

اگ ریسک باشه دکتر میگه سلفری بدی ولی ان شاالله ک خوبه
من دکترم ۳۵ سال ب بالا رو اجباری میفرسته سلفری

زدم هوش مصنوعی گفت همه چیز عالی فقط بخاطر سن ریسک خیلی پایین زده

منم بنظرم ی ریسکی رو داره بالا نشون میده ولی صفحه اولت نصفس کامل عکس بنداز. اصن سمت چپ معلوم نیست

ریسک تریزومی 21 بالاست تقریبا (سندروم داون)
فکر کنم پیشنهاد سلفری بدن بهتون

این صفحه دوم

تصویر

اون یکی صفحه اش رو بزار اونی که نمودار داره

این هم دومی

تصویر

سلام. عزیزم نصفه هست سمت چپ اصن معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 👼🏻 مامان تو دلی 👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری