سلام جواب ازمایش انتی من رومیدونیدچیه؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام ریسک زده
۱۲ هفته و ۵ روزتونه
جنسیت مشخص نشده
جنسیت تو انومالی انشاله
شما حتما ازمایش دوم هم باید انجام بدید همراه انومالی

همه چي خوبه عزيزم ريسك نداري اصلا

اللهی شکرخوبه 😍😍

خوبه عزیزم بچه هم انگار پسرخ

‌من ان تی ۱تومن شد ازمایشا ۱۳۷۰شدن

بنظرم خوبه خداروشکر ❤️بازم باید نشون متخصص بدی عزیزم اینجا کسی متخصص نیست

همه چیش خوبه عزیزم.
میشه بپرسم هزینه سونو و ازمایشتون چندشد؟؟؟

این......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان علیسان وتودلی مامان علیسان وتودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا 🙏🥹 مامان معجزه خدا 🙏🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هانیس وتو دلی مامان هانیس وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری