درد هر دوتا یکیه دختر و پسر نداره
نه بابا ربطی نداره
مامانمم میگه پسرراحت تره
من سردخترم تاحدمرگ اذیت شدم
ولی هنوزپسرتجربه نکردم
خداکنه آسون باشه
دخترررر من خیلی سخت اومدددد خیلی ولی پسر درد داشتم ولی آسون تز بود
فکر میکنم برعکس گفتین من شنیدم درد زایمان پسر سخت تره
مال پسر پروسه اش طولانیه دردش کمترم
مال دختر پروسه اش کمتره درد بیشتر
ولی جفتش اونجور نیس ک نتونی تحمل کنی خداکمک میکنه🙏
تجربه جفتشو داشتم
پسرم ۹ صب دردم گرفت ۶ غروبدنیا اومد
دخترم ۹ صب دردم گرفت ۱۱ دنیا اومد
چه فرقی میکنه اخه
بیشتر به هیکل بچه بستگی داره بنظرم😂
هیچ ربطی نداره
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
معمولا بچه اول سخت میشه.من بچه اولم پسر هست خیلی سخت بود ولی بچه دومم که دختره زایمانم خیلی راحت بود
عمم. سه تا بچه داره میگه زایمانی که سر پسر داشته خیلی سخت تر بوده تا دختراش.
ولی بازم فرق داره بدن تا بدن
واقعا؟
زایمان اولم دختر بود به روش سزارین ولی زیاد اذیت نشدم اما خواهرام پسر بدنیا آوردن خیلی اذیت شدن اونا هم سزارین شدن
من ک سر پسرم جررررر خوردم از درد سزارین بودم 😂
فک نکنم ربطی داشته باشه🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.