خانما معاینه شدم ۱ سانت بودم ب نظرتون کی بیشتر میشه؟؟؟

۴ پاسخ

عزیزم شما ۳۸ هفته پریودی یا انتی؟؟؟

من از هفته ۳۴ ۱ سانتم

من از ۳۷ هفته یک سانته تا الان
امروز رفتم پیادروی
یه خانومه گفت پیادروی تند برو
الان دلم خیلی درد میکنه

بدن با بدن فرق داره
برای بعضی ها یکی دو هفته طول می‌کشه بعضی ها هم همون چند ساعت بعدش باز میشن

سوال های مرتبط