برای من تقریبا یک بود
برا من متفاوت بود اولی خیلی حالت تهوع داشتم حتی میوه و آب هم نمی تونستم بخورم
دومی حالت تهوع داشتم نه به اون شدت
حداقل میوه می تونستم بخورم
دوغ و خربزه حالت تهوع منو کمتر می کرد
در کل از حاملگی ماه های اولش برام خیلی سخت می گذره
واسه من اره
برای من کاملا متفاوت بود و جنسیتش هم متفاوت
بعضیا فرق میکنه ولی واسه من دختر و پسرم مثل هم بود ولی سدنا کلا با اون دوت فرق میکرد میگفتن بخاطر فاصله زیاد با پسرم هست تقریبا ۱۱ سال اختلاف سنی دارن
برای من هر دو یکی بود
متفاوته
ن متفاوته
میگن برا هرکی فرق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.