واسه هرکسی فرق داره. ولی در بیشتر موارد مادر پسر ترشی زیاد میخوره. مادر دختر شیرینی.
من سر بارداری بردیا عاشق ترشی بودم جوری ک تو ابلیمو کلیییی نمک میریختم خالی میخپردم تپل شده بودم حالت تهوع اصلا نداشتم فقط دو سه هفته همین
من حودم پسر باردار بودم از نرشی حالم بد میشد فک کنم صحت نداره البته برامن
من برای دوتاشون چیزای ترش دوست داشتم ولی مدل هاش فرق داشت.مثلا برای دخترم همش لولشک ترش و قره قروت و ترشک و انار ترش میخوردم.ولی برای پسرم بیشتر چیزای شور و خنک دلم میخواد.روز یه شیشه دوغ میخوردم و میوه خیلی خیلی زیاد.برتی دخترم همه کار میکردم و خسته نبودم.برای پسرم خیلی تنبل شدم و همش خستم بود.دلم میخواست یه جا بیافتم.
من پسر داشتم سر شبا حالم بد میشد و عاشق ترشی بودم ولی از شیرینی بدم نمیومد از مرغ خیلییی بدم نیومد گوشت دوست داشتم
ربطی نداره به علائم من بچم پسر بود به شدت شیرینی دوست داشتم
من خودم پسر بار دار بودم .
تبل بودم .ترشیم دوس نداشتم
بارداری هر کسی فرق میکنه علائما اینا همه چیزش
ربطی به علایم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.