۱۲ پاسخ

منم دیدم میگن
میگن نه باید هوا خیلی سرد باشه نه گرم

اره من تو نت سرچ کردم نوشته بود یا اوایل بهار یا اوایل پاییز ..منم شهریور میخام بگیرم.

من دو ماه پیش گرفتمدکتر ب من گفتمبهار برا از شیر گرفتن زیاد زمان خوبی نیس

ببین تابستان امسال کمی‌هوا خنکه ماشالله امسال بارش خوب داشتیم هنوز شهرهای دیگه کاپشن میپوشن خیلی استرس نداشته باش

اگه میخوای بگیری الان بگیر وگرنه تابستون میگن خوب نیس بچه اسهال میشع

مادرشوهرمن میگه شیردون سرش خشک میشه
منم میخواستم تابستون بگیرم اماالان دیگه شروع کردم کم کم میخوام بگیرم
الان خیلی کم ترشیرمیدم

آره. فصل گرما بچه خیلی اذیت میشه. اسهال استفراغ میفته.بزار آخرای تابستون شروع کن.

آره بچه اسهال استفراغ میشه

اسهال میشن

اره کلا چون گرمه اسهال استفراغ میشه دور از جونش

اره گلم
خوب نیست

سلام
برای اب بدن نشنیدم ولی دکتر بهم گفت یا بهار یا پاییز از شیر بگیر
منم الان در حال از شیر گرفتنم

سوال های مرتبط