من مامانم نزاشت پستونک بدم 😐
عزیزم پستونک بده خیلی هم خوبه اما به جا و به موقع و موقع هایی که فکر میکنی واقعا نیاز داره
پستونک مادر دومه بچس
دختر من😐چند روزه همش دلش میخواد مک بزنه دکتر هم میگه وزن بچه داره میره بالا بد میشه براش با شیر ساکتش نکن پستونک همش میخوره😑😑
مکیدن جز رفلکس های طبیعیه نوزاده
من از روز دوم بهش پستونک دادم
پستونگ خیلی هم خوبه
شاید ریفلاکس داره، ریفلاکس هم همیشه این نیست که بالا بیاره، ممکنه ریفلاکس پنهان داشته باشه. این بچه ها بخاطر ریفلاکس همش دوست دارن شیر بخورن،درصورتی که شیر بیشتر ریفلاکسشونو بیشتر میکنه. و دکتر هم میگه باید به اندازه بخورن و بقیه موارد پستونک بخورن
من از یک روزگی پستونک دادم
عزیزانم با چه علمی گارد شدید نسبت به پستونک دارید آخه
بهش آرامش میده کار خوبی کردی اون بچه استرس داره و این کار بهترین کاره براش ببری دکتر هم میگه تا شش ماه بهش پستونک بده عزیزم
من از اولین روز تو بیمارستان دادم
پسرمن ازدیروز ازشدت خوردن بالامیاره کولیک گرفته بامکیدن میخوادخودشواروم کنه منم ازبیمارستان بهش دادم بعدازشیرخوردن و عاروق زدن پستونک میزارم دهنش که خوابش ببره
پسرم ۳۶ هفته اومد روزی ک ب دنیا اومد بهش پستونک دادم اتفاقا بهترین کار ممکن کردی بده کولیک داره احتمالا خداروشکر کن دعا کن رفلاکسی نشده
نه اتفاقا کار خوبی کردی پستونک دادی بهش
شیر خوردن بچه من دوساعت طول میکشه
خیلی خسته شدم
منم دیشب گرفتم پستونک دادم
مال شما چقد میشه
مکیدن حس امنیت میده به بچه اشکال نداره بهش بده ضرری نداره
من از ۹روزگی بهش دادم پسر منم اینطوریه بالا میاره از بس میخوره بهش پستونک دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.