۸ پاسخ

برو بهداشت بهت نامه میدم میری مشاوره شیردهی کامل بهت کمک می‌کنه که بچه سینه خودتو بگیره عزیزم

مرکز بهداشتتون برید و از مشاور شیردهی کمک بگیرید.
من یادمه موقع والا روزای اول سختم بود چون فقط شیر میدوشیدم والا سینه نمیگرفت
رفتم همون جا پیش خود دکتر کمکم کرد شیر دادم

تازه اولشه نگران نشو یکم سخته تا بگیره اشکال نداره شیر خشک یه وعد بهش بده کمکی نزار قندش بیوفته با رابط سینه بهش بده

واای من از روزای اول یادم میاد غصم‌میگیره سر سینه نداشتم به هزار بدبختی شیر میدادم سینمو نمیگرفت خیلی دردسر بود فقط صبوری کن عزیزم یکم بزرگتر بشه بهتر میشه الان باید کمکش کنی

برو بهداشت اونجا کارشناس شیردهی دارن بهت کمک میکنه

شیرخشک اصلا ندی ک اصلا سینت دیگه نمیگیره صبوری کن بلاخره یاد میگیره یا یکم بدوش

ببلاک ۱ خوبه و از دکتر مشورت کن بهش بده منم بچم روز های اول و دوم تو بیمارستان بودم شیر نداشتم سه روز اول شیر خشک بهش میدادم

باید صبوری کنی من شده بود ۲ساعت درگیر بودم تا ی وعده شیر بخوره الان خیلی بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد