دوستان برای اینکه IUD بزاریم حتما باید پریودباشیم؟

۴ پاسخ

اره داخل پریودی روز ۳یا ۴میزارن که دهانه رحم باز باشه

دکترم من گفت بله روز دوم پربودی

نه حتما.ولی اگه پریود باشی اینجوری کمتر درد میکشی

بله روزپنجم بایدبرین

سوال های مرتبط