من روز 14 سیکل رفتم سونو دوتا آمپول نوشت گفت فرداشب بزن یعنی روز 15 دیگه از شب 16 تا 4 بار بعدش یه شب در میون اقدام داشتیم ،همین ،جواب ازمایشم مثبت شده هنوز 2 روز تا موعد پریودم مونده
نگاه من تا 5 پریودی لتروزول خوردم بعد رفتم سونو آزاد سازی زدم گفت همون روز که زدی بعد چهار ساعت رابطه داشته باش بعد دیگه یک روز درمیون
و از اول که شروع کردم به لتروزول خوردن روزی 1 ساعت پیادروی داشتم
شوهرمم چیزای مقوی میدادم من اینکارا رو کردم تنیجه گرفتم
انشاالله تو هم مثبت بشی عزیزم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.