کیا با آمپول آزاد سازی باردار شدن؟؟ضرر نداره؟

۳ پاسخ

عزیزم جنسیت برات فرقی نداره ؟

خیلی عوارض داره لعنت بهش من روز۱۴ منفی شدم

نه فقط کمی عوارض داره خب . بعد از تزریق هم دردهای لگنی و واژن داری

سوال های مرتبط

مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارمین مامان ارمین هفته پانزدهم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری