خانوما کمپوت گیلاس خوبه بخورممممم؟؟

۷ پاسخ

خو عزیزم الان ک تازش اومده چرا کمپوت

اگه یبوست نداری اوکیه

نه به تو خوب نیست بخوری بفر ستش به من تا بخورم

کمپوت هم شیرینی داره هم مواد نگهدارنده طبیعی بهتره ولی خب اگه داریم عیب نداره

آره بخور نوش جونت
ولی اگه گیلاس طبیعی بخوری بهتره
چونکه هم قندش به اندازه است،هم مواد نگهدارنده نداره

اگه قندتون بالا نیست مشکلی نداره

بله
الخصوص گلابی

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری