خو عزیزم الان ک تازش اومده چرا کمپوت
اگه یبوست نداری اوکیه
نه به تو خوب نیست بخوری بفر ستش به من تا بخورم
کمپوت هم شیرینی داره هم مواد نگهدارنده طبیعی بهتره ولی خب اگه داریم عیب نداره
آره بخور نوش جونت
ولی اگه گیلاس طبیعی بخوری بهتره
چونکه هم قندش به اندازه است،هم مواد نگهدارنده نداره
اگه قندتون بالا نیست مشکلی نداره
بله
الخصوص گلابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.