تنها کاری که میتونی کنی بچه رو بزاری سینت یکی کنارت از بغل سینت با سرنگ شیرخشک بریزه بچه بگیره چندروز مداوم هربار شیردهی اینکارو کنی درست میشه
شیر که به این زودی خشک نمیشه چون مک نمیزنه بخاطر اونه اگه مک بزنه شیر میاد
دخترت چن ماهش هست چند کیلوئه
عزیزم دختر منم اینجور بود دختر من موقع خواب میخورد رفلاکس پنهان داشت ولی بخاطر اینکه وزنش خوب پیش میرفت دارو نمیدادن نگران نباش میخوره یه دوره ای داره اون موقع ها اونقدر گریه میکردم که نمیخوره الان از سینه دست برنمیدارع غذا نمیخوره
اشکال نداره یه کم با انگشتت نوک سینتو فشار بده تیز که شد بذار دهن بچه چند بار مکبزنه یاد میگیره به مرور شیرت هم زیاد میشه اینو یه خانم دکتری روز اول زایمانم بهم گفت جوابم گرفتم
آش رشته آب هویج بخور شیرافزا بخور
سلام خانوما توروخدا منو هم راهنمایی کنین دخترم 11 ماهشه قبلاً خیلی خوب غذا میخورد بعد یکمی بی اشتها شده الان هم یه هفته هست لب به غذا نمیزنه عفونت ویروسی گرفته بود دکتر هم میگه طبیعیه آخه کجاش طبیعیه من دیگه روانی میشم هیچی نمیخوره
چندوقتشه اگه تغذیه ت خوب باشه روزی چندوعده غذای بخوری شیرت زیاد بشه سینتوفشار بدی شیربره دهنش میگیره درغیر این صورت چیو مک برنه وقتی شیرنداری
شیر خشک بزن به سینه طعم دار بشه بعد احتمالا بگیره
فرص شیرافزا و مغزیجات مثل بادوم و فندوق و گندم شادوونه برای افزایش شیر و خوشمزه شدن شیرت خیلی مؤثرن
گشنه باشه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.