۳ پاسخ

من فرنی میدم بهش
اردبرنج +پوره ی هویج
خیلی دوس داره

هویچ رو بخار پز کن بعد له کن میتونی با شیر رقیق ترش کنی
من کره یا روغن زیتون هم میریزم

من دخترم اصلا هویج پخته دوست نداره حتما با سیب پخته قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها🩷🩷 مامان دوقلو ها🩷🩷 ۱ سالگی