مامانا پوره هویچ چطوری میدین ب بچه هاتون؟

۴ پاسخ

من امشب سیب زمینی رو گذاشتم رو برنج درحال دم کشیدن اونجوری بخار پز شد له کردم با یکم کره و یکم آب برا رقیق کردنش بعد دادم ب نینیم

من تو قابلمه آب میریزم
هویج رو پوست میکنم گرد گرد کوچیک میزنم ک زودتر بپزه
میذارم داخل توری(آبکش) فلزی میذارم توی قابلمه درشو میذارم
سبد بخارپز هم بیرون دارن

بخار پز میکنم له میکنم میدم
با فرنی هم میشه داد

در اصل چطوری درست میکنین

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی