۵ پاسخ

نشستن که نه ولی به روی شکم در طول روز سه بار میزارم درحد۵دقیقه بمونه بعد برمیگردوندم الان عضلاتش قویتر شده برنمیگرده اما میزارمش یجا کم کم میچرخه و میره یه سمت دیگه

پسر من از سه ماهگی خودش چرخید ب شکم

والا من زیاد نذاشتم
دراصل بخوای حساب کنی 4یا5بار تابه حال نذاشتم
ولی دوهفته هست خودش خیلی تلاش میکنه وتا نصفه هم میره
دیگه دیشب موفق شد کامل برگشت😁😁💖💖💖💖

من از یک ماهگی میزاشتمش رو شکم😂گردن میگرفت

از دوماهگی روزی دو سه بار در حد سه چهار دقیقه میذاشتم
از سه ماهگی قشنگ میرفت شکم گردن میگرفت

سوال های مرتبط