نشستن که نه ولی به روی شکم در طول روز سه بار میزارم درحد۵دقیقه بمونه بعد برمیگردوندم الان عضلاتش قویتر شده برنمیگرده اما میزارمش یجا کم کم میچرخه و میره یه سمت دیگه
پسر من از سه ماهگی خودش چرخید ب شکم
والا من زیاد نذاشتم
دراصل بخوای حساب کنی 4یا5بار تابه حال نذاشتم
ولی دوهفته هست خودش خیلی تلاش میکنه وتا نصفه هم میره
دیگه دیشب موفق شد کامل برگشت😁😁💖💖💖💖
من از یک ماهگی میزاشتمش رو شکم😂گردن میگرفت
از دوماهگی روزی دو سه بار در حد سه چهار دقیقه میذاشتم
از سه ماهگی قشنگ میرفت شکم گردن میگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.