۸ پاسخ

من مرتب کرم میزنم
چون بچه م تپله و غبغب و اب دهانش

برای دختر منم بعضی وقتا اینطور میشه بعد بروز میره

پماد کولاندلا بزن دو روزه خوب میشه

گرمی فک کنم زیاد ببرش حموم

اب دهن خود بچه باعث این میشه

اگزاسین بزن

چندوقت یبار میبریش حموم؟

گرمی انگار

سوال های مرتبط