نه بنظرم زوده از الان
من یه بار فقط برای پاهاش زدم دست الان زوده میزاره دهانش
نهمن اصن لاک ندارم🤣 خوشم نمیاد
من میزنم خیلی دوست داره خودش میاره لاک ومیگه بزن
من یه بار فقط به پاهاش زدم
آره دو باز براش زدم یک بار تولدش یک بار هم دیروز گریه میکرد منم زدم
عکس برای تولدش
ب هیچ عنوان چون ضرر داره براشون
ن میگن خوب نیست ولی خیلی دوس دارم براش بزنم😍
من نزدم تاحالا
نزدم تاحالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.