۱۰ پاسخ

نه بنظرم زوده از الان

من یه بار فقط برای پاهاش زدم دست الان زوده می‌زاره دهانش

نه‌من اصن لاک ندارم🤣 خوشم نمیاد

من میزنم خیلی دوست داره خودش میاره لاک ومیگه بزن

من یه بار فقط به پاهاش زدم

آره دو باز براش زدم یک بار تولدش یک بار هم دیروز گریه میکرد منم زدم

عکس برای تولدش

تصویر

ب هیچ عنوان چون ضرر داره براشون

ن میگن خوب نیست ولی خیلی دوس دارم براش بزنم😍

من نزدم تاحالا

نزدم تاحالا

سوال های مرتبط