من یکی دارم توش موندم دومی تو راهه ...
مامانا گروهه ۳ فرزندی ز د ی م نمیاین؟
Masome55555 خواهرا این آیدی روبیکامه پیام بدین عضو گروه ۳ فرزندی ها بشین
من گیراییم خیلی قوی چنتا سقط کردم . باز حامله میشدم دیگه گفتم گناه داره سقط .
این یکیش
من چهار تا دارم🫡🤗🤗
من ۶ تا دارم
من پنج تا دارم ششمی تو راهه🫣🫣
منم چهارتا دارم
من سه تا بچه دارم
من۴تاولی سخته دختربزرگم ازدواج کرد۵مهرپسرش به دنیامیاد
من دوتا دارم سومی تو راهه
ماشالا🤩
یعنی چهارقلو
۳ تا دارم یک پسر ۶ ساله و دوقلوی ۶ ماهه
منم ۳تا بچه دارم
یعنی ۴ قلو؟؟
متاسفانه من💔💔💔💔
سلام حاضر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.