۹ پاسخ

عزیزم بچه 3 ماهه اگه شکمش کار نکن اشکال نداره داره تپل میشه

یوبوست داره باید ببری دکتر

اگه اذیت نمیشه عادی

داره کم کم جذب میکنه و تپل شه
تا 5روز بدون بی قراری مشکلی نداره و طبیعیه
خودت هم شیر میدی ملین بخور مثل آلو اینا بزار شکمش کار کنه

پسرمنم سه ماهه س، اینجوریه
نگران کننده نیست ک
دکتر گف تا ی هفته طبیعیه اگه بچه اذیت نیست

ی شیاف گلیسرین بزار براش کودکان دختر منم از شش ماهگی دچار یبوست بود الانم هنوز میشه

داره جذب میکنه گوشت میشه به تنش

چون شیر خودتو میخوره باید چیزهای ملین بخوری رو اونم تاثیر میزاره

شکمت خودت چی خوب کار میکنه؟

سوال های مرتبط