سلام کسی هست پریودش ۲ یا ۳ روز باشه .
دکتر رفتین ؟

۴ پاسخ

من 😐رفتم‌دکتر قبل عید برام آزمایش هورمونی نوشت امروز رفتم ازمایش بدم وقتش تموم شده بود برگشتم🤣

ببين من دو ماهه كه اينجوريم و دليلشم اينه ك كورتيزولم رفته بالا🙃

من عزیزم سه روزه س از همون اولین بار که شدم

من
دکترم نرفتم
ولی تنبلی تخمدان دارم

سوال های مرتبط