۳ پاسخ

دوکیلو گندم. نیم کیلو نخود نیم کیلو لوبیا اگه خاستی کمی عدس هم بزار. شب قبل همه رو خیس کن گندم جدا خیس کن چون زیاد میشه. گندم جدا بپز نخود و لوبیا و عدس رو هم با هم بپز. وقتی همش پخت باهم قاطی کن. یک کیلو پیاز خلالی کن سرخش کن تا طلایی بشه نصف یه قاشق زرچوبه اضافه کن و خوب سرخش کن و به حبوباتت اضافه کن. راستی اگه آب حبوباتت کم بود حتما آب جوش سماور اضافه کن. و اینگه گندم با پوست بخر خوشمزه تره

فاطی بیا شخصی

من فک کنم ۳۰ نفر شدیم ۸ کیلو گندم گرفتیم از هر حبوبات نخود لوبیا عدس هم فک کنم نیم کیلو از هرکدوم گرفتیم دوکیلو هم گوشت قرمز

سوال های مرتبط