مامانا دلیل زایمان زودرس چیه؟ چیکار کنیم جلوشو بگیریم؟

۲ پاسخ

دیابت بارداری،اضافه وزن،مسمومیت بارداری، بعضی ها هم جفتشون پایینه، یا کلا رحمشون ضعیفه ، امینوسنتز کردم پارسال کیسه ابم ترمیم نشد زایمان زودرس داشتم

بعضیا کلا رحمشون ضعیفه نمیتونن نگهدارن بعضیام خب میبینی ضعیفه و نمیفهمن رعایت نمیکنن اونجوری میشن باید سونو بدی چک کنی اگ نیاز باشه دکتر سرکلاژ کنه عمل کنه یسری چیزای دیگ

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد