بعد چن ماه نشستم پشت چرخ و اینو دوختم برای دخترم

تصویر
۹ پاسخ

خدا قوتتتت واقعا همر مندی

باریکلا چه خوب

قشنگه عزیزم مبارکش، راستی برا همسرت کیک گرفتی برای تولدش؟ تبریک گفتی بهش؟

خیاطی سخت نی؟؟

آفرین چ زیبا

الگو داری یا همینجوری؟

چه قشنگه ، خسته نباشی گلم 🌹

خیلی قشنگه

آفرین عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۲ سالگی