۲ پاسخ

من غذا جدا درست درست میکنم براش.عصاره قلم هم خودم گرفتم اکثرن میندازم تو غذاش.

من عصاره حبوبات براش قبلا درست کردم عصری دوتا تیکه عصاره حبوبات و عصاره قلم با کره و برنج و زیره کته کردم خیلی دوست داره خوشمزه هست

سوال های مرتبط