۱۱ پاسخ

صدقه بده خداروشکر

بازم خداروشکر به خیر گدشته

وای وای حس الانت درک میکنم فاجعه اس وحشتناکههههههه حس بدییییییهههه خدا رحم کرده بهت😢😔

ذکر یا حی و یا قیوم رو بگو .صدقه بده . یه خروس قربانی کن دور پسرت

همین چند سه چهار ماه پیش کمد که وسطش آیینه داشت داشت برمیگشت رو پسرم
میدونم چقد وحشتناکه صدقه بذار

عزیزم برای خانم فاطمه زهرا و حضرت ام‌البنین صلوات بفرست هسته‌هرتعداد ک میتونی

دختر منم ۱ سالشون بود آویزون کمد شده بود کمد داشت برمیگشت روش لحظه اخر رسیدم دو دستی نگهش داشتم وگرنه بدبخت میشدم
خیلی وحشتناک بود خییییلی
خدا بهت رحم کرده حتما یه خون براش بریز

خدا محافظ بچه هاست ، خداییش روزانه کلی خطر و اتفاق ممکنه پیش بیاد واسشون که بخیر میگذره، خداراشکر ،تنشون سلامت ، الهی هیچ وقت خدا هیچ کس را با بچه اش امتحان نکنه

منم یبار این اتفاق افتاد خدارو شکر چیزی نشد

حتما صدقه بزار و دعای چشم زخم همراه بچه کن یا بزار تو بالشتش
دور خونه سرکه و آب اسپری کن

خداروشکر 🤍🤍🤍
صدقه بذار کنار حتما

سوال های مرتبط

مامان طاها و نورا مامان طاها و نورا ۱ ماهگی
خانما تورو خدا کمکم کنید پسر من شبا تو اتاق خودش می‌خوابه خیلی وقته ، هیچ وقتم مشکلی نداشته ، شبا ساعت ده و نیم میبرمس تو اتاقش براش قصه و لالایی میگم بوسش میکنم و با هم حرف می‌زنیم ، دیگه ساعت یازده خواب بود ،بعذس دیگه من میومدم تو اتاقم ، خودش هم میدونین که وقتی خاوبس می‌بره من میام تو اتاقم و هیچ مشکلی نداشت ، الان سه چهار شبه نمی‌دونم چش شده همین کارارو براش میکنم اما میگه خوابم نمی‌بره ،بلند میشه گریه می‌کنه میگه خوابم نمی‌بره بیام تو اتاق شما ، دو شب بردمش تو سالن با هم جا انداختیم خوابیدیم ولی دیدم اینجوری نمیشه ، باباشم باهاش صحبت کرد که باید مثل همیشه هر کسی تو تخت خودش بخوابه ، اونم قبول کرد اما دوباره شب که شد ماجرا شروع شد ، الان دو ساعت آوردمش تو تختش ،هر از چند دقیقه یه بار بلند میشه میشینه میگه من اگر بخوابم تو نری ها ، تو بمون ، مشکلم اینه اگر هم بگم باشه دو باره ساعت سه صبح بیدار میشه با گریه میگه کجایی ، منم از بس نشستم پایین تختش خسته شدم خودمم خوابم میاد عصبانی شدم خیلی دعواش کردم گفتم می‌خوام برم تو اتاق خودم اونم خیلی گریه کرد ولی مجبور شد قبول کرد ،حالا هم فکر کنم خوابیده ، ولی خیلی نگرانشم ، نمی‌دونم چش شده ؟اصلا اینطوری نبود