۴ پاسخ

من گرمیچرم دادم فقط چند روز تاثیر داشت

دل درد داره بهش گرمیچر بده و نوزادا اونجورین تا 4 ماهگی ب بعد خوب میشن

دلش نفخ نداره؟باد معده نمیده بیرون؟

بچه منم همینطوره خسته کرده دیگه راحلی ندارم براش

سوال های مرتبط