عزیزم شیر خودتو میدی بهش. خودت شیر اصلا نخور. کلا لبنیات مخصوصا شیر
صبوری
آد میدی بهش؟
کولیکیز دادی؟
منم جر خوردم دیگه بچه رو بردم حموم که بهتر بخوابه اصلا نمیخوابه به خدا از خستگی زیاد گریه کردم . هرکی هم میرسه میگه گشنه است سیر نمیشه . از زیادی خوردن بالا میاره رفلاکس داره
تحمل عزیزم صبرکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.