اسم دختراتون رو چی‌میزارید؟
همه بگید لطفا

۳۰ پاسخ

نرگس♥️♥️

فاطمه ❤️

نیلا😍🥹

گذاشتیم جانا 🥰

تابان

آوینا

دیانا 🎀

مائده

نمی‌دونم😂🥴

حلما❤️

دلآرا

همتا🥰

یه لیانا خانم دارم
یه آوینا خانم هم تو راهه

من گذاشتم ارغوان😍

انشالله 🌺محیا 🌺ب احتمال ۹۰درصد

یلدا

گندم❤

گلاریس یا مهوا

حنا خانوم 💝

بچم پسره ولی اگه دختر بود میزاشتم اوینا

من گذاشتم هدیه

بین نورسا و مرسا موندم 😅
عید غدیر بزاریم لا قران دیگه مشخص بشه

نلین،

نلا🥹❤️

بهار

سئوگی (عشق،محبت)

آیدا...

آسمان

اسم دخترم آرامش

به به میبینم که جمع دختر دارا جمعههههه
خوشا ب سعادتتون ..دست راستتان روی سرما...خدا ب ما هم دختری عنایت کند 😊😊🥲🥲😍😍💖💖💖💗💗💗💗💗💗💗

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرای ناز مامان مامان پسرای ناز ۹ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان 💖الین💖 مامان 💖الین💖 هفته سی‌ونهم بارداری