سلام خانما سونوگرافی Ntازمایش هم داره؟؟
ازمایشش چجوریه؟!

۱ پاسخ

اره گلم اول سونو ان تی میدی بعد جوابشو ک‌گرفتی‌میبری ازمایشگاه ازمایش خون میدی

سوال های مرتبط