از کجا بفهمیم ادراره کیسه آب نیست.دکتر به من میگه بی اختیاری ادرار طبیعیه تو بارداری.دوبار برا من اتفاق افتاده.میترسم کیسه آب باشه
من خیلی بده یکم ریز فشارم میاد بهم میبینم میریزه به شلوار😓
زنداداش من اینجوریه
منم همینم
هفتت بره بالا اوکی میشی
من موقع بالا اوردن و ادسه میاد
من حدسه کنم میاد 😂
من خیلی کم
وای من صب بالا میاوردم یدفه دیدم جیشمم اومد شلوارم کثیف شد از بس فشار میومد بهم
باید بسازیم دیگه
من خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.