۱۰ پاسخ

یاعفونته .واینکه مثانه خوب خالی نمیشه تهش میمونه فک میکنی همش بایدبری دستشویی

منم اینطوریم زیاد میرم دسشویی 🤣

منم دارم .وقتی هم میرم کامل تخلیه نمیشه تا بلند میشم میبینم بازم دارم

ولی زیاد هم میرم دستشویی

من عفونت دارم

عادی کاری نمیشه کرد عزیزم

عفونت نداری

میگن طبیعی

من ک دم ب دقیقه هستم

زیاد میری دستشویی

سوال های مرتبط

مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری