سلام بله اندیکاسیون سزارین نیسش
هی خواهر جان من بواسیر دارم شکمم پاره شده اندازه دو تا توپ پینگ پنگ فتق نافم زده بیرون دکتر جراح گفته سزارین ولی میگن فقط طبیعی بیمارستان و دکتر خودم قبول نمیکنن میگن فقط طبیعی
آره من دکتر گفت ربطی نداره دلیل محکم پزشکی نداره برا سزارین
سلام عزیزم سوال دیروز من هست ببین من بواسیر عمل کردم رفتم از جراح نامه گرفتم ک باید سزارین بشم ولی گفتم ی جراح دیگ هم باید برم
من اولی طبیعی دومی هم طبیعی هستم الانم ک چت میکنم زخم شده انقد میسوزه ک اززندگی افتادم
اره والا ما
سر این سزارین نمیکنن دکترا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.