۶ پاسخ

من با کلیپ های کودکانه سرگرمش میکنم وقتی میخنده سریع قاشق میزارم دهنش

پسر منم همینطور بود براش صندلی غذا پرتابل خریدم
روی زمین میذارم میشینم جلوش
دیگه میشینه هرچی هم پرت کنه و بندازه دم دسته بهش میدم یا خودش برمیداره
غذا خوردنش بهتر شده.

دختر منم جدیدن این شکلی شده نه با بازی نه تلویزیون نه هیچی دهن باز نمیکنه محکم میبنده اگه یه قاشق هم بخوره تف می‌کنه بیرون

باید بجایی بزاریش که نتونه فرار کنه
مثلا صندلی غذا
یا کالسکه
یا حتی رو مبل و اپن (یکی بگیرتش و باهاش بازی کنه تو یواشکی بهش غذا بدی )
اینجور بچه ها حتما باید حواسشون پرت بشه تا غذا بخورن

باهاش بازی کن تا سرگرم شه حین بازی غذا بده

مثل من هیچی
ببین پیام‌بازرگانی یا جم کیدز بزن ببین اون برنامه هارو دوست داره
من اینطوری چند قاشق میدمش

سوال های مرتبط