۴ پاسخ

از ناهار خودمون

والا خوابه فعلا احتمالا املت

هر
چی خودمون بخوریم
من مشکلم صبحانه هست همش یاتخم مرغ یاسیب زمینی چیز دیگه پسری نمی خوره

هرچی خودمون میخوریم،برنج و مرغ و سیبزمینی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی
مامان پویان👶🏻 مامان پویان👶🏻 ۲ سالگی
مامان هدیه🫀💎 مامان هدیه🫀💎 ۲ سالگی