مامانا بنظر شما شیر خشک نان بهتره یا ببلاک؟

تصویر
۸ پاسخ

من نان گرفتم
البته بیشتر شیر مادر میخوره

ببلاک عالیه نان باعث حساسیت پوستی میشه

من شنیدم ببلاک خوش طعم تره و اینکه یبوست نمیده

نان به سازه بچه تپل میشه خوبه

من می‌خوام ببلاک بدم تو نت زده بود نزدیکترین شیر به شیر مادر نان آهنش زیاده بچه یبوست میشه

بنظرم شیر خشک رو باید دکتر تعیین کنه ک چه شیر خشکی بدی ب بچه ی شیر خشک آپتامیل یا نان بگیر فعلا بعد دنیا اومدنش اگه دیدی خوب وزن نمیگیره یا واس چکاپ اولیه ک بردی ب دکتر بگو چه شیر خشکی بدم بهش
ببلاک هم دونوعه ببلاک Ar و ببلاک کامفورت طبق دستور دکتر باید ببینی کدومش برا بچت مناسبه بعد بخری فعلا. ی چیزی معمولی بخر نان اپتامیل گیگوز

صددرصد نان هم مقوی تره هم وزن گیری بچه عالی میشه ببلاک ب بیرون روی زیاد میندازه

فعلا ی نان اوپتی پرو گرفتم
اگه دیدم بهش نساخت میبرمش دکتر براش تجویز کنه چی خوبه براش

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۴ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی