خانما برا تشکیل قلب فرقی نمیکنه هر سنویی بریم

۳ پاسخ

یه جایی برو که صدای قلبشو برات پخش کنن. بعضی ها پخش نمی‌کنن

سوال منم هست تو شهرمون سونو خوب نداریم فقط بیمارستان سونو داره اگه بخوام برم مرکز استان دوساعت راهه میگم به وقت خطرناک نباشه

بالای ۶ هفته بری نه فرق نمیکنه.من امروز رفتم ۸ هفته.چهارشنبه میرم سونو معمولی

سوال های مرتبط

مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته سوم بارداری
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وششم بارداری
خانم خانما خانم خانما قصد بارداری