خانما هفته ی چند باید بریم تشکیل قلب؟

۸ پاسخ

من اخر هفته ۶ رفتم تشکیل شده بود ولی دوباره برای هفته ۸ هم برام سونو قلب نوشت ..همون ۸ برو که دوباره کاری نشه

من 6هفته و 5روزرفتم

۵هفته قلب تشکیل میشه..۶هفته بری همه چی مشخص میشه

من هفت هفته و ۴روز رفتم تشکیل شده بود

هشت هفته ک پر شدی

من ۶هفته رفتم عزیزم

هفت هفته من رفتم تشکیل شده بود

هشت هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری