۲ پاسخ

اگه سزارینی هستی خوب زوده هنوز شکمت هنوز جوش نخورده

من هنوز امتحان نکردم انقد که سینه هام ترک خوردن دست میخوره بهش جیغ میزنم

سوال های مرتبط