میارکت باشه ..میشه عکس تست بی بی چک رو بذاری برامون!؟ میخوام بدونم رنگش چطور بود با این بتای بالا🥰
بتات خیلی بالاست ممکنه دو قلو باش سه سونو برو چون بتات زیاده نشون میده کیسه رو من بتام 1500 بود ساک رو دید تو سونو
عزیزم چه علائمی داشتی قبل از موعدت
عزیزم ی سونو بده حتما
ممکنه دوقلو باشی عزیزم
فکر کنم ۵هفته و ۱روزی
بتات خیلی بالاس ماشاالله
بتات خیلی بالاس چندقلویی
چند روز تاخیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.