نورماه به نظرم بهتره و نبات قدیمیه
نورماه خاص تره
ببخشید با احترام ولی یه راهنمایی بدون غرض ورزیو از سر دلسوزی
نبات رو خیلی ها رو پتشون میگذارند و جالب نیست روی کوچولوت بگذاری
یه موقعیتی را تصور کن تو مدرسه مثلا همکلاسیش بیاد مسخرش کنه هههه اسم گربه ی ما نباته بعد بچت چه حسی بهش دست میده
نورماه خیلی قشنگه نبات قدیمی
نورماه😍😍😍
نورسما کن دیگ
نورماه خیلی خوشگله😍نبات خیلی زیاد و تکراری شده
نورماه قشنگه
انقدر همه اسم طوطیو عروس هلندیاشونو گذاشتن نبات ادم بدش میاد روی بچه بزاره😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.