مامانا اسم نورماه یا نبات ؟

۸ پاسخ

نورماه به نظرم بهتره و نبات قدیمیه

نورماه خاص تره

ببخشید با احترام ولی یه راهنمایی بدون غرض ورزیو از سر دلسوزی
نبات رو خیلی ها رو پتشون میگذارند و جالب نیست روی کوچولوت بگذاری
یه موقعیتی را تصور کن تو مدرسه مثلا همکلاسیش بیاد مسخرش کنه هههه اسم گربه ی ما نباته بعد بچت چه حسی بهش دست میده

نورماه خیلی قشنگه نبات قدیمی

نورماه😍😍😍

نورسما کن دیگ

نورماه خیلی خوشگله😍نبات خیلی زیاد و تکراری شده

نورماه قشنگه
انقدر همه اسم طوطیو عروس هلندیاشونو گذاشتن نبات ادم بدش میاد روی بچه بزاره😅

سوال های مرتبط

مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان 🌸لنا🌸 مامان 🌸لنا🌸 ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۱۱ ماهگی