سوال های مرتبط

مهیا مهیا قصد بارداری
سلام خانما چرا کسی جواب نمیده واقعا این برنامه واسه اینه ک سوال پرسیده بشه جواب داده بشه دلگرمی بدید ب خانمایی ک چشم انتظارن
و تجربه هاتونو بزارید ... خواهش میکنم تاپیک قبلی منو حواب بدید و تجربه هاتونو بنویسید من همیشه آندومترم ۷ تا ۹ بوده تری لاین الان شاید ۶ ۷ ماهه روز ۱۲ ک میرم ۴ یا ۵ تا حالا استرادیول نخوردم بجز این ماه ک ۸ پریودم رفتم یه فولیکول ۱۷ و نیم داشتم مقداری مایع ازاد داشتم و اندومترمم ۵ بود تری لاین همون روز ۸ پریود امپول ازاد سازی زدم پی ار پی رحم کردم . و ۱۲ ساعت ی بار استرادیول و ۸ ساعت یک بار استروژن و از شب ۱۴ دوفامد مبخورم الان شب ۱۷ پریودمه . کمر درد دارم مقدار کمی دل درد الانم احساس سر درد سر گیجه دارم میتونه چون ازاد سازیو زود زدم و فولیکول زود دیده شده و مایع واسم گرفته باشه لقاح و بارداری باشع تنها ارزوم مادر شدنه تو رو خدا بگید چرا اندومترم اینجوریه . ایا بالا میره چیکار کنم زود باردار شم تجربه هاتونو بنویسید