۱۳ پاسخ

من پاکشوما دارم‌راضیم

خارجی بوش و الجی، ایرانی پاکشوما

اسنوا راضیمم

اسنوا راضیم

من میجک دارم خوبه

برا من الجی هست راضی ام خیلی خوبه

خارجی اگه پول زیادی داری بوش.ایرانی هم فقط پاکشوما

من پاکشوما دارم راضی هستم

😂😂😂

ماشین خانم خونه چنان تمیز میشوره بیا ببین😂😂😂شوخی کردم عزیزم من ندارم

بوش خوبه

من بکو دارم
اوکیه

بوش

سوال های مرتبط