۷ پاسخ

خوبه دیگ‌ نزدیک زایمانی

خوبه من‌هیچ دردی ندارم هیچی هم استفاده نمیکنم 😮‍💨🙁

چونکه داره روی بدنت اثر میزاره. کار گل مغربی همینه دیگه

واژینال بزاری ک بهتره

روزی چندتا نیزاری؟حساسیت نداری؟منم میخام بگیرم موندم میترسم انگار استفاده کنم

دیگه وقتشه زایمان کنی 😉

سلام عزیزم بخاطر گل مغربی
برای این ک دهانه رحم و نرم میکنه

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی