۶ پاسخ

غذاتو رعایت کن
هرچقدر مصرف کربوهیدرات بالا باشه زدن انسولین فایده ای نداره. برنج و سیب زمینی و ماکارونی کم کن،چیزهای شیرین هم نخور

سلام دوست عزیز شما سعی کن قهوه خرما تهیه کن و استفاده کن،خیلی برات خوبه برا قند هالیهغ

من خيلي اذيت شدم از اين قند

منم بالا بود بیشتر کرد دکتر انسولینم رو الان ۱۰۰تا بعضی روزام کمتر اگه فاصله نهار و صبحانه کم باشه میزنم

به دکتر غدد بگو . احتمالا همراه غذا متفورمین بده بهت

وای من انقد از این دیابت میترسم

سوال های مرتبط