غذاتو رعایت کن
هرچقدر مصرف کربوهیدرات بالا باشه زدن انسولین فایده ای نداره. برنج و سیب زمینی و ماکارونی کم کن،چیزهای شیرین هم نخور
سلام دوست عزیز شما سعی کن قهوه خرما تهیه کن و استفاده کن،خیلی برات خوبه برا قند هالیهغ
من خيلي اذيت شدم از اين قند
منم بالا بود بیشتر کرد دکتر انسولینم رو الان ۱۰۰تا بعضی روزام کمتر اگه فاصله نهار و صبحانه کم باشه میزنم
به دکتر غدد بگو . احتمالا همراه غذا متفورمین بده بهت
وای من انقد از این دیابت میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.